استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

توقف بايرن مقابل فرايبورگ در آستانه تقابل گوارديولا - مورينيو


در نخستين بازي از هفته چهارم بوندس ليگا آلمان تيم فوتبال فرايبورگ در ورزشگاه خانگي خود و در حضور 24 هزار تماشاگر ميزبان بايرن مونيخ و شاگردان پپ گوارديولا بود.

اين ديدار به دليل مسابقه حساس روز جمعه اين هفته بايرن مونيخ با چلسي در سوپرجام اروپا و جدال دوباره گوارديولا و مورينيو در تيم‌هاي جديد، چند روز زودتر از ساير ديدارهاي اين هفته بوندس ليگا انجام شد.

اين مسابقه در پايان با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اين مساوي در حالي صورت گرفت که باواريايي‌ها تا دقيقه 86 با گل دقيقه 33 شقيري يک بر صفر از ميزبان خود پيش بودند اما در اين زمان با گل هوفلر برد را با تساوي عوض کردند تا در آستانه بازي با چلسي دو امتياز حساس را از دست بدهند.

بايرن با اين تساوي از چهار بازي صاحب 10 امتياز شد و موقتا به صدر جدول رده بندي بوندس ليگا صعود کرد. فرايبورگ نيز از چهار بازي صاحب دو امتياز است.

به نوشته روزنامه اي امروز انگليس ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي رئال مادريد تابستان هدايت چلسي را بر عهده مي گيرد و کريس رونالدو را هم با خود به اين تيم لندني خواهد برد.


شکست 2 بر يک چلسي در ديدار اين هفته مقابل تيم قعر جدولي ساوتهمپتون باعث شد بار ديگر انتقاد از کادر فني اين تيم به اوج خود برسد و امروز يکشنبه روزنامه هاي انگليسي از توافق اين باشگاه براي بازگرداندن ژوزه مورينيو به نيمکت اين تيم خبر دادند.

به گزارش مهر، روزنامه ساندي اکسپرس عجيب ترين سناريو را براي بازگشت مورينيو مطرح کرد و آقاي خاص تقريبا اطيمنان دارد در پايان فصل رئال مادريد را به مقصد چلسي ترک مي کند و تمام تلاش خود را براي پيوستن کريس رونالدو به چلسي نيز انجام خواهد داد. به نوشته اين روزنامه نزديکان رافا بنيتس سرمربي فعلي و موقت چلسي اعلام کرده اند اين مربي اسپانيايي هيچ آينده اي در چلسي ندارد چرا که تمام توافقات به جز امضاي قرارداد براي بازگشت ژوزه مورينيو انجام شده است.

رابطه آبراموويچ و مورينيو بعد از اتفاقات سال 2007 بهبود پيدا کرده است. مالک روس باشگاه چلسي معتقد است مورينيو پروژه اي ناتمام در اين تيم دارد و همه چيز از جمله چک سفيد را براي بازگشت اين مربي پرتغالي مهيا کرده است. زماني که قرارداد مورينو با چلسي به امضا برسد اين سرمربي پرتغالي تمام تلاش خود را براي جذب کريس رونالدو انجام خواهد داد و گفته مي شود پيشنهادي 60 ميليون پوندي را براي او آماده کرده است.

از طرف ديگر روزنامه ديلي ميل اين داستان را با تغييراتي جزئي منتشر کرده است. به نوشته اين روزنامه به جز مورينيو، سران چلسي ديويد مويس سرمربي اورتون و مانوئل پلگريني سرمربي شيليايي مالاگا را نيز در ليست نامزدهاي مربيگري فصل بعد خود در نظر گرفته اند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان